Shaq Attack

Ήταν οικοδεσπότης της βραδιάς δεν θα μπορούσε παρά μόνο να κλέψει την παράσταση όπως συνηθίζει πάντα άλλωστε!!

Δεν αρκέστηκε στο να ανακηρυχτεί για Τρίτη φορά στην καριέρα του πολυτιμότερος παίκτης (mvp) του all star game (τίτλος που τον μοιράστηκε με τον άσπονδο φίλο και εχθρό του Kobe Bryant) αλλά ήθελε να κάνει μία εκρηκτική είσοδο στην καθιερωμένη παρουσίαση των ομάδων στο τελευταίο μάλλον all star game της καριέρας του αγγίζει τα 37 βλέπετε. Αφού οι πολυπληθείς σχιστομάτηδες ασιάτες κινέζοι φρόντισαν να τον αφήσου εκτός 5άδας της δυτικής ομάδας φρόντισε ο ίδιος να κάνει όλο τον κόσμο να μετανιώσει για τον τρόπο επιλογής τον 5άδων. Μιλάμε για όποιον δεν κατάλαβε για τον μεγάλο Αριστοτέλη (όπως έχει πει πως θέλει να τον λένε), τον Σάκοβιτς (για να βάζει τις βολές), τον χοντρό άνθρωπο από σίδερο, τον Big Shaq Shaquille O'Neal.

Είναι σίγουρο πως υπάρχει ο άγραφος νόμος μεταξύ τον παικτών στο NBA ότι για να σε έχουν σε υπόληψη οι άλλοι ΝΒΑers θα πρέπει να χορεύεις Hip-Hop (είδαμε άλλωστε και τον δικό μας Κώστα Κουφό σε μονομαχία χορού!!!). Έχουμε κατά καιρούς δει πάμπολλες φορές διαγωνισμούς Hip-Hop μεταξύ παικτών, πάμπολλες φορές παίκτες να χορεύουν σε παρουσιάσεις αλλά τίποτα δεν συγκρίνετε με αυτό. Αφού είχαν παρουσιαστεί όλοι οι αναπληρωματικοί του παιχνιδιού έμεινε η σειρά του και σαν οικοδεσπότης έπρεπε να κάνει κάτι εντυπωσιακό, βγήκε λοιπών με άσπρη μάσκα σαν άλλος μασκοφόρος εκδικητής να πάρει εκδίκηση για την μη συμμετοχή του στην 5άδα παρέα με τους Jabberwockeez σίγουρα τα κατάφερε!! (δείτε το Video).



Την πρώτη μου χρονιά που άρχισα να βλέπω και να καταλαβαίνω Μπάσκετ ήταν το 1992 Rookie στο Nba τότε ο Shaq, Rookie και εγώ από την πρώτη στιγμή έγινα υποστηρικτής του και μέχρι σήμερα υποστηρικτής της ομάδας του Orlando Magic. Με την ΧΧΧL ασπρομπλέμαυρη φανέλα των Magic έμεινε στην ιστορία οι μάχες του Shaq με τους Bulls του μεγάλου Michael Jordan! Αργότερα το 1995 που πήγε στους Lakers όρχησα να χάνω την στενή επαφή που είχα μαζί του αλλά ακόμα τον θαύμαζα. Ο απολογισμός στους λιμνάνθρωπους 3 δακτυλίδια πρωταθλητή, θα εξακολουθήσει άλλο ένα με τους Miami Heats.


Σίγουρα είναι ο καλύτερος Center στην ιστορία του αθλήματος. Δυνατός ασταμάτητος ιδίως στα καλά του χρόνια, παρά τα 2,16 του εκατοστά ύψος και 147,4 κιλά βάρος έχει κάνει τρομερά πράγματα όπως σταυρωτές τρίπλες να σπάει μπασκέτες ακόμα και 360 μοιρών κάρφωμα!!

Μικρό παιδί και εγώ τότε παίζοντας μπάσκετ ήθελα να πάρω στοιχεία του ινδάλματος μου στο παιχνίδι μου (εκτός από τα περίφημα αθλητικά παπούτσια της Reeboκ με το τίτλο Shaq attaq), αλλά γρήγορα κατάλαβα πως δεν μου ταίριαζε ούτε η θέση του Center ούτε το στιλ του Shaq (εγώ είχα και έχω τρομερό σουτ ο Shaq ούτε βολή δεν μπορεί να βάλει) και κυρίως όμως το πρόβλημα ήταν τα κιλά, ποτέ δεν θα μου ταίριαζε το στιλ παιχνιδιού του Shaq γιατί ποτέ δεν ήμουν χοντρός!!!

Shaquille θα σε αγαπάω πάντα γιατί είσαι απίστευτος Showman τεράστιος αθλητής και μεγάλο τρελλοκομείο!!!